Національна академія Служби Безпеки України logo

Національна
академія
Служби Безпеки
України

Національна академія
Служби Безпеки України

Освітня діяльність
Угоди про співробітництво
Ліцензії та сертифікати про акредитацію
Впровадження міжнародного досвіду
Гендерна політика
Організація освітнього процесу

Угоди про співробітництво

Національна академія СБУ розширює співпрацю з освітніми закладами та науковими установами України. Розбудова партнерства дає змогу Академії СБУ відкривати нові можливості для розвитку освіти і науки, обмінюватися досвідом та започатковувати спільні проєкти.  

Академія СБУ в межах підписаних Угод про співробітництво підтримує тісні зв’язки з:   

  • Національною академією оборони України;
  • Київським національним лінгвістичним університетом;
  • Інститутом педагогічної освіти і освіти для дорослих Національної академії педагогічних наук України;
  • Чернівецьким національним університетом імені Юрія Федьковича;
  • Київським національним університетом імені Тараса Шевченка;
  • Інститутом української мови Національної академії наук України;
  • Воєнно-дипломатичною академією імені Є. Березняка;
  • Львівським державним університетом внутрішніх справ України;
  • Національною академією Державної прикордонної служби України;
  • Національним університетом «Острозька академія»;
  • Дипломатичною академією України імені Геннадія Удовенка при МЗС;
  • Інститутом мовознавства імені О. О. Потебні НАН України;
  • Департаментом військової освіти, науки, соціальної та гуманітарної політики Міністерства оборони України;
  • Національною академією правових наук України;
  • Національною бібліотекою України імені В. І. Вернадського;
  • ТОВ «Антиплагіат»;
  • Громадською організацією «ІСАКА Київ»;
  • Київським коледжом зв'язку;
  • Національною академією внутрішніх справ;
  • Національна комісія зі стандартів державної мови.

Результатами плідної співпраці з партнерами є:

  • організація спільних науково-практичних конференцій;
  • участь у наукових заходах співробітників та здобувачів освіти обох сторін;
  • підвищення кваліфікації (стажування) науково-педагогічних працівників, мовна сертифікація;
  • здійснення спільних наукових досліджень;
  • підготовка навчальних програм та навчальних посібників;
  • обмін науковою літературою;
  • рецензування наукової продукції;
  • проведення іспитів на рівень володіння державною мовою тощо.